Lagervarer sendes 1-3 dage

Vi sender til hele skandinavien

For private og erhverv

Dansk firma & kundeservice

Betaling og sikkerhed

Webshoppen: Du kan betale via bankoverførsel, MasterCard, Visa kort, Dankort, Mobilepay, EAN Faktura og leasing finans mm.

Laver du en bankoverførsel, så skal du sørge for at oplyse dit reference nr under feltet “BESKED TIL MODTAGEREN” referencen finder du på den mail du har modtaget efter bestilling under ordrebekræftelse.

Vi accepterer betaling med Anyday.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.

Ordrebekræftelse

Straks efter du har lagt en ordre online, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Den indeholder blandt andet et reference nummer, navn og adresse på kunden, betalingsmetode, leverings adresse samt en oversigt over de bestilte varer. Hvis du opretter en konto på Gastrodanmark.dk vil du altid kunne gå ind og se tidligere ordrer.

Priser

Alle vores priser er i danske kroner DKK, priserne vises både som ekskl. moms samt inkl. moms. De vil altid være inkl. moms i indkøbskurven, på ordrebekræftelsen og på fakturaen m.m. vil momsen være specificeret.

Forsendelse

Gratis levering til Hele Danmark ved køb af mere end 1999,- eks. moms.

Ellers koster fragten 89 kr eks. moms.

Gratis levering er kun for Brofaste Øer.

Vi samarbejder med 3 forskellige fragtfirmaer. Vi sørger for den/de bestilte produkter bliver godt pakket ind, inden de bliver sendt afsted.

Vi sender små og store pakker op til 20 kg med Postnord og Gls.

Lagervarer sendes indenfor 1-3 og 3-5 Arbejdsdage afhængig af størrelsen.
Bestillingsvarer sendes indenfor 7-14 Arbejdsdage.
Kontakt os for yderligere spørgsmål mht levering på info@gastrodanmark.dk
 
(Kantstenslevering for pakker og paller over 20 kg)

Forsendelser med 20 kg og op efter: Såfremt vores samarbejdspartnere ikke træffer nogle på modtageradressen vil pakken/pallen sendes tilbage på vores hoved lager, så kontakt os for et nyt leveringsforsøg. På et nyt leveringsforsøg vil der pålægges et fragt gebyr.

Bemærk: Nogle gange sender vi varerne med brugte pap kasser, dette kan især være reservedele, da vi støtter miljøvenlig pakning, men selvfølgelig vil varen være godt pakket ind som standarden.

For yderligere spørgsmål vedrørende forsendelse, er du mere end velkommen til at kontakte os på Tlf.: +45 9393 9662 eller mail.: info@gastrodanmark.dk

Vi gør opmærksom på vi har minimumskøb på 399 kr eks moms

Leveringstider

Hurtig og sikker levering

Vi leverer til hele Skandinavien

Lagervarer sendes indenfor 1-3 og 3-5 Arbejdsdage afhængig af størrelsen.
Bestillingsvarer sendes indenfor 7-14 Arbejdsdage.
Kontakt os for yderligere spørgsmål mht levering på info@gastrodanmark.dk
 
Levering til din adresse: Små/Store pakker for du leveret lige til hånden, men varer med 20 kg og op efter bliver leveret til kantstenen på din adresse med mindre andet er aftalt.
Ved restordrer eller bestillingsvarer hører du fra os indenfor 24 timer i åbningstiden
 

Kvittering – betalt faktura

Kvitteringen fremsendes med en betalt faktura, der sendes til dig. Kvitteringen skal fremvises ved eventuel ombytning, fortrydelse eller reklamation & garanti.

Fortrolige oplysninger / persondata

Gastrodanmark.dk bruger udelukkende dine oplysninger – navn, adresse og e-mail – til at sende din vare, informere dig eller i tilfælde af uforudsete problemer med leveringen. Alle oplysninger om brugerne, som brugerne meddeler Gastrodanmark.dk, behandles således fortroligt og videregives ikke til tredjemand ud over det omfang, det kræves for at gennemføre en handel. Gastrodanmark.dk vil således alene gøre brug af oplysningerne til interne formål i Gastrodanmark.dk

Fortrydelsesret inden levering

Fortryder du bestillingen inden varen skal leveres, skal du kontakte Gastrodanmark.dk på info@gastrodanmark.dk så vi kan når at af booke fragtmanden omgående.

Retur- og fortrydelsesret

Du har 100 dages ombytnings- og fortrydelsesret på alle varer du køber online, gældende fra modtagelsesdatoen. 

Retur- og fortrydelsesretten er betinget af, at varen returneres i væsentlig samme stand og ubrudt emballage, samt at varens folie ikke er aftrækket.  Kvittering skal altid medfølge. 

Alle vare skal retur til hoved lager dog først skal de gennem kontrol via vores firma adresse. 

Det betyder at fragtomkostningerne fratrækkes når vi skal videresende den til hoved lager 600 – 1300 kr for paller og 99-200 kr for pakker op til 25 kg

Du skal dog selv betale for at sende produktet retur til os på vores adresse, eller du kan indlevere det gratis på vores adresse.

Retur- og fortrydelsesret skal altid koordineres med Gastro Danmark forud for tilbage forsendelse. Kontakt Gastrodanmark.dk på info@gastrodanmark.dk

Vi tager ikke varer retur hvis varen på pallen eller varen i pakken er brudt op og varen er taget i brug og emballagen er beskadiget. Opdager vi dette ved returnering sendes varen retur til kunde og kunden bliver faktureret for fragten.

Reklamationsret og garanti

Garanti: Som erhvervskunde købt med cvr eller EAN er der 12 måneders reservedelsgaranti på de købte produkter og udstyr medmindre andet fremgår i fakturaen. Vi dækker udelukkende reservedele dog ikke teknikerbesøg for fejlfinding eller udskiftning af reservedele medmindre andet fremgår i fakturaen. Der er 2 års reklamationsret ved køb som privat forbruger B2C.  Ved reklamation eller garanti kontakt Gastrodanmark.dk på info@gastrodanmark.dk Kvittering eller faktura skal kunne fremvises.

Transportskader/Reklamationer: Køber er forpligtet til straks efter modtagelsen at foretage kontrol af leverancen samt at undersøge denne for eventuelle mangler. Gastro Danmark skal have eventuelle reklamationer i hænde senest 7 dage efter leverancens modtagelse via mail med dokumentation. Ved fragtskader skal køber straks ved modtagelsen reklamere over for fragtfører. Retten til at gøre mangler gældende bortfalder såfremt der ikke reklameres rettidigt. Ved købers reklamation over mangler er denne forpligtet til at dække eventuelle omkostninger hos Gastro Danmark, såfremt reklamationen er ubegrundet eller Gastro Danmark ikke kan stilles til ansvar over for anglerne. Ved reklamation er køber stadig forpligtet til at overholde betalingsbetingelserne. Ved leverancer uden for Danmark, inkl. Færøerne og Grønland, dækker Gastro Danmark alene materialerne ved afhjælpning af manglerne. Alle omkostninger i forbindelse med afhjælpning, herunder b.la. arbejdsløn ved montering ved eventuel ombytning afholdes af køber.

Brugte varer/Demo/Udstillingsvare

Alle vores brugte varer bliver gennemgået og serviceret af vores tekniske afdeling.

Der gives 30 dages trygheds garanti på brugte varer- Demo samt udstillingsvare.

Brugte-demo-udstillings varer købes som beset med max 30 Dages tryghedsgaranti. Tryghedsgarantien omfatter at udstyret virker mekanisk ved korrekt ibrugtagelse. Det betyder er der fx ikke et CEE stik monteret og sættes dette på af en ufaglært dækker 30 dages garantien ikke. Faktura skal fremvises.

Vi tilbyder ikke nogen form for garanti eller reklamation på brugte vare/demovare/udstillingsvare, så længe andet fremgår på fakturaen.

Vi tager ikke brugte vare- demo vare – udstillingsvare retur medmindre andet er aftalt på skrift.

Vi køber/tager gerne dine brugte varer med i handlen hvis du køber nyt fra os.

Hvis du har defekt storkøkkenudstyr du skal afskaffe, hjælper vi gerne uden ekstra gebyr.

Forbehold

Gastrodanmark.dk tager forbehold for trykfejl, prisfejl, stavefejl- tekst fejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt. Aftaler om køb af varer fra Gastrodanmark.dk anses for endeligt indgået, når vi har modtaget din betaling. Bemærk hvis varen er udsolgt ved ordre afgivelse, vil vi vende retur og informere om dette. Så frem alternativ ikke fås er vi ikke forpligtet til at tilbyde en anden til samme pris hvis det er kampagne eller tilbudsvarer.

Tilbud og kampagner gælder så længe lager haves.

Udlejning

Alle lejeudstyr skal afleveres rengjort medmindre der er tilvalgt rengøringsteam. Såfremt lejeudstyr er knækket eller gået i stykker ved modtagelsen, vil lejer faktureres for dette. Dette gælder også hvis det bliver stjålet, eller forsvundet af en 3 mand. Hvis lejeudstyret lejes for 1 dag og ikke bliver afleveret dagen efter og senest kl 12.00 vil lejer faktureres for yderligere 1 dags leje selvom udstyret bliver afleveret 1 time efter den gældende tid.

Gastro Danmark forbeholder sig retten til at nægte udlejning uden særlig årsag.

Kommer lejeudstyret ikke rengjort retur, sender vi en regning på rengøring.

I lejeperioden har lejer ansvaret for udstyret og forsikring af dette. Udstyret er ikke forsikret af udlejer. Skulle et uheld være sket, som lejer er skyld i vil de faktiske omkostninger til udbedring / køb af lign. udstyr blive opkrævet af lejer.

Afhentning fra vores adresse:

Lejeudstyret kan tidligst afhentes kl 10:00 på afhentningsdagen og skal afleveres senest kl 12:00 ved afleveringsdagen.

Kørsel (Storkøbenhavn/Sjælland): Kørsel: 15 kr pr. km eks moms – Gælder både til udbringning og til afhentning.
Afhent selv: Der kan selv afhentes og afleveres tilbage uden ekstra gebyr på vores adresse
Service: Inkluderet serviceaftale under hele lejeperioden(Dækker reservedele og teknikerbesøg ved korrekt ibrugtagelse)
Rengøring: Varen leveres naturligvis rengjort – og vi regner med at få den retur i samme stand.
GPS TRACKING: Alle vores leje udstyr er integreret med GPS tracker, for at forhindre tyveri
Udstyret: Alle vores leje udstyr er cirka brugt 5-15 gange og bliver løbende serviceret af vores tekniske afdeling inden udlevering